من زن هستم
من زن هستم



این همه که من بگم من زنم و شما بگی بله من زنم و اینکار تونستم بکنم و تو اقا نذاشتی اون بگه نه حق شما زنها همین بوده نه حقوقتون همین بوده و من بگم کی گفته اون مسلمون بشه و بگه خدا گفته و من بگم چرا قانون این و گفته و شما هم بگی اره واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟
و هزاران مورد دیگه ما رو به جایی نمیرسونه همونطور که تا حالا نرسونده تنها یه راه داره اینکه از همین الان این لحظه شما باور کنی واقعا تفاوتی نیست و این نبودن تفاوت را هم بیان نکنی فقط عمل کنی کم کم میشه هنجار و میشه حق
از موردهای به ظاهر کوچیک شروع کنید از مکانهای کوچکتر از جامعه
ما قصد جنگ نداریم
چون پدر من برادر من همسر من مرد است و عاشقانه دوستشون داریم

 

 



نظرات شما عزیزان:

شهاب
ساعت14:23---5 ارديبهشت 1391
با درود

خواهره گرامی من :

وبلاگت بسیار بسیار عالی و مطالب بسیار زیبا و عالی بود و از اینکه از حق خود و تمام دختران ایران زمین و زنان و مادران ایرانمان دفاع میکنید بسیار خرسندم و بسیار خوشحالم که توانسته اید وبلاگی به این زیبایی در جهت دفاع از شیر زنان ایران زمین بسازید.

من در همه جهت با شما در دفاع از حقوق زنان و بانوان ایران زمین موافقم و شرم میکنم که زنان و مادران و خواهرنمان که زیبایی های خود را در پارچه و ملاحفه های قرار بدهند که تاریخ ایران و تمدن و زیبایی های وصف نشدنی در باره همین زیبایی ها است را زیر سوال ببرد .

درود بر شادروان زنده یاد دکتر محمد مصدق

زنده باد جبهه ملی ایران

زنده باد ای خواهر عزیزم

دوستت دارت : شهاب

لینک شدین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,

  توسط دختر پارسی  |
 


مرد از مردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است. زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .

 

دختر پارسی

 

 

 

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 1153
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)