من زن هستم
من زن هستم



چرا؟!

بعضي وقتها واقعا تاسف ميخورم ...دختري رو ميبينم كه لذت بخش ترين جمله از دهن نامزد يا دوست پسرش ...اينه كه كجا بودي كجا ميري .كي مياي. با كي ميري...حق نداري بري .حق نداري با فلاني بري ......اين يعني توهين به شعورت يعني حق انتخاب و ازت گرفتن !!!! اين محبت نيست به خدا توهينه !!!!! اگه كسي به ذاته وجودي تو ايمان نداره و قبولت نداره ..تو يه شي بيشتر براش نيستي !!! تو رو در اين حد نميبينه كه عرضه و تعقل تصميم گيري و شناخت و خوب و بد از هم داشته باشي.... اينو بفهم هم جنس من .....
بفههههههم !!!!!!

 


نظرات شما عزیزان:

abdorahim
ساعت0:30---12 خرداد 1391
توسری خوردن عادت خیلی از دختراست...
پاسخ: فعلا که شده مختص پسرا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,

  توسط دختر پارسی  |
 


مرد از مردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است. زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .

 

دختر پارسی

 

 

 

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 1125
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)