من زن هستم
من زن هستم



مینویسم...

برای چشم های هیز و حقیرِ کسانی می نویسم؛
که زن فقط تن نیست
تو چی از زن بودن میدانی؟
اون مغز کوچکت از واژه ی " زن " چه چیزی درک میکند؟
زن را در چی میبینی؟!
کاش
به جای این که اسم " مرد " را یدک میکشیدی
کمی مرد بودی...



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت23:41---12 تير 1391
سلام خوشحال میشم از وبم دیدن کنید وبتون عالی بود
به درختان جنگل گفتم:شما با این همه عظمت چرا از تیکه اهنی بنام تبر می رنجید؟گفتند رنجش ما از تبر نیست از دسته آن است که از جنس خودمان است.


Mr.serteGH
ساعت13:01---25 خرداد 1391
toei ke dam az nefrat nesbat be marda mizani man migam dari chert migi amsale to ziadan nemidonam shayad in chiza ke minevisi vase jalb tavajo bashe ya az kasi khordi ke inchizaro migi age hamchin chizi bashe to az sadegit khordi na az marda hamonjori ke dokhtaraye avZi ziaD tashiF daraN pesareshm vojod dare in tabiate dari daste piSH migiri ke pas nayofti to migi marda avazian baes azar dokhtaran ama injor ke migi nis man kasaeio mishnasam ke bekhatere shoma zendegishono az das dadan pas enghad edeaton nashe ke shoma pakiN choN aslan intor ke migin niSt faghat man to ye chizi mondam shoma dokhtara ke enghad az ma pesara badeton miad pas chera refiGh mishin bad ye chize jaleb bozorgtarin arezotonam ezdevaje پاسخ: من این چیزیرو درباره همه نمیگم نمیگم همه پسرا همینن میگم این پسرا وجود دارن و همینطور دخترای بد هم وجود دارن

ali vertical
ساعت20:22---17 خرداد 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 13 خرداد 1391برچسب:,

  توسط دختر پارسی  |
 


مرد از مردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است. زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .

 

دختر پارسی

 

 

 

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 1130
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)