من زن هستم
من زن هستم



ی خواهم خودم باشم, خودم ، آنگونه که هستم با تمام خواسته هایم ,حتی اگر آمیخته با جسارت باشد.......!
خودم باشم، خودم, آنگونه که می خواهم, حتی اگر در باور دیگران نگنجم......!
حتی اگر یاغی خوانده شوم !
حتی اگر بدکاره خطاب شوم به خاطر مخالفت با تو و حفظ عقایدم ...!
باید خودم باشم تا تو بینی قدرتم را و زن بودنم را !!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,

  توسط دختر پارسی  |
 


مرد از مردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است. زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .

 

دختر پارسی

 

 

 

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 1146
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)