من زن هستم
من زن هستم



باکره...!!!

نوشتم باکره!

تمام مردهاي شهر داد زدند "زن بايد از جوانيش و سکس لذت ببرد"

من از خودتان هستم مرد هاي شهر!
... ... ... ... ميدانم شما به فکر امروز هستيد و فردا که وقت همسر ميشود دنبال بکر بودن دختر هستيد!

مردهاي شهر من همان هايي هستند که وقتي چيزي به نفع خودشان باشد ميگويند حق طعبيي يک زن است و وقتي به ضرر شان باشد ميگويند زن چنين حقي ندارد.


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت18:04---2 ارديبهشت 1391
نمی دونم این طرز ازحرف زدنت ناشی از تجربه بده یا اینجور دنیا را برای خودت درست کردی.

زن را از دید مردها یا ...نگاه نکن از دید دین اسلام نگاه بکن که در آنجا بین زن ومرد هیچ تفاوتی الا در تقوا آنها نیست به حضرت فاطمه زهرا نگاه ببین به چه مقامی رسی بااینکه فقط یک زن بود اما زنی که فهمید زن یک مظهر جمال خداوند

یک مرد
پاسخ:دوسته عزیز در حاله حاضر و در این دوران نمیشه به همه چیز به چشم 100 سال پیش نگاه کرد


sheyda
ساعت16:28---1 ارديبهشت 1391
salam ba matalebet delam por shod boghz kardam kheyli matalebe jalebi darii kheyliiiiiiiii ghashangan harfe dele kheyli az zanaye irane .khoshhal misham be webe manam sar bazanio nazar bedii
پاسخ: سلام دوسته عزیز ممنون حتما سر میزنم


nader
ساعت16:22---1 ارديبهشت 1391
salam. khob bod. ama heif ke
baghiasho khodet por kon


حجت
ساعت16:10---1 ارديبهشت 1391
سلام وب خيلي خوشكل وآموزنده اي داري من لينكت ميكم با اجازت به منم سر بزن اگه دوست داشتي لينكم كن مرسي.
منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,

  توسط دختر پارسی  |
 


مرد از مردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است. زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .

 

دختر پارسی

 

 

 

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 1151
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)